poniedziałek, 19 listopada 2012

Garnier Ultra Doux dla dzieci.Morelowe cudo :)

Do zakupu skłoniła mnie przede wszystkim obietnica producenta iż szampon zmiękczy włosy dziecka.
Włosy mojej 4-letniej Zuzy które są do pasa,od jakiegoś czasu były szorstkie i matowe.Na szampon trafiłam w Rossmanie.W promocji zapłaciłam 5,99 zł za 250 ml (cena regularna to 7,99 zł)





Co nieco od producenta:W nowym szamponie Ultra Doux Garnier połączył ekstrakt z moreli,znanej ze swego apetycznego zapachu,oraz ekstrakt z kwiatu bawełny o właściwościach zmiękczających.
Łagodna,hipoalergiczna formuła ułatwia rozczesywanie i nie szczypie w oczy.
Rezultat:włosy dziecka są miękkie i błyszczące.Łatwo się rozczesują i pięknie pachną morelami.
Formuła bez parabenów,barwników i silikonów.
Szampon został przetestowany pod kontrolą pediatryczna.
Produkt hipoalergiczny.




Konsystencja szamponu jest dość gęsta i przezroczysta.Kosmetyk bardzo dobrze się pieni.Ma cudowny morelowy zapach który utrzymuje się na włosach dziecka.






Muszę przyznać,że producent spełnił swoją obietnicę w 100 %.Włosy Zuzanki już po pierwszym umyciu były mięciutkie,sypkie i lśniące.Bez problemu mogłam je rozczesać.Szampon ardzo dobrze oczyszcza skórę głowy dziecka i włoski.Kosmetyk nie podrażnia skóry ani nie szczypie w oczy.Nie spowodował też szybszego przetłuszczania się włosków.

Opakowanie utrzymane jest w ciepłym,pomarańczowym kolorze.Przyjemnym dla oka mamy i dziecka.Bardzo ładnie się prezentuje.
Bardzo łatwo się otwiera i zamyka nawet jedną ręką.










12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notatka i wspaniałe fotki...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozbawił mnie Twój opis o samej sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam takiego szamponiku w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulinka, olejek Iwostin jest bezwodny, a nie bezwonny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha..Nie wiem jak ja czytałam,że cały czas wydawało mi się,że jest bezwonny :D Ale ze mnie gapa :D :D

      Usuń
  5. Tęsknię już za twoimi wpisami...:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz włost, chyba muszę kupić ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukam w Rossmannie;)
    Serdecznie zapraszam do obserwowania, odwdzięczę się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię szampon z Johnson's lawendowy. Tego nie widziałam jeszcze nigdzie, ale kto wie... chociaż teraz zamówiłam w aptece z Pharmaceris coś do mycia ciała i włosów.

    Właśnie zaglądam do koleżanek z Malinowego Klubu :) Fajnie by było lepiej się poznać. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lawendowy jest boski! Szczególnie jego zapach!
      Bo moim zdaniem włoski po nim nie są takie miękkie jak po Garnier.

      Usuń
  9. Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.