niedziela, 30 grudnia 2012

Planet Spa Maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski kwiat lotosu (Avon)

Dziś przedstawiam Wam maseczkę z Avonu z serii Planet SPA głęboko oczyszczającą pory-Tajski kwiat lotosu.Maseczkę kupiłam w przedświątecznym katalogu za cenę 9,90 zł cena regularna to 27 zł! Z tego co się orientuję można ją za tę cenę zakupić również w aktualnym katalogu.Przy najbliższej okazji zaopatrzę się również w maseczkę odżywczą.A powiem Wam szczerze,że na kosmetykach Avonu właśnie z serii Planet SPA swego czasu się zawiodłam i do tych maseczek jakoś nie miałam przekonania po mimo dobrych opinii.Kupiłam skuszona ceną i taką dużą pojemnością ale teraz nie żałuję :D Kosmetyk zamknięty jest w tubce o pojemności 75 ml a ta w kartonowe pudełeczko.Aplikacja jest dzięki takiej tubce bardzo wygodna gdyż można wycisnąć taką ilość jaka jest nam potrzebna.





Sposób użycia: Nałożyć cienką warstwę maseczki na twarz omijając okolice ust i oczu.Pozostawić na 5 minut a następnie spłukać.

Skład:Aqua, Hydrated Silica, Ethylhexyl Palmitate, Propylene Glycol, Glycerin, Isoceteth-20, Cocamidopropyl Betaine, Titanium Dioxide, Xanthan Gum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Parfum, Dimethicone, Disodium EDTA, Salicylic Acid, Menthyl Lactate, Alcohol Denat., Cocos Nucifera Oil, Sclerotium Gum, Cocos Nucifera Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, CI 17200, CI 42090. <1014524-010>




Konsystencja kosmetyku jest gęsta,bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy.Wystarczy cienka warstwa a co za tym idzie kosmetyk jest bardzo wydajny.Maseczka jest koloru jasnofioletowego a po wyschnięciu robi się biała więc jest to znak,że kosmetyk można już zmyć.


Przed wyschnięciem.
Po wyschnięciu.

Moja opinia:Kosmetyk po całkowitym zaschnięciu dość ciężko zmyć ale jest to jedyny minus jakiego się dopatrzyłam.Po zmyciu moja cera i pory były dobrze oczyszczone bez efektu ściągnięcia skóry co jest dla mnie dużym plusem.Skóra była gładka,miękka i miła w dotyku.Maseczka mnie nie uczuliła i nie spowodowała żadnych podrażnień.Dodatkowo maseczka ma rewelacyjny,delikatny zapach z kokosem w tle co pozwala się zrelaksować.Osobiście uwielbiam ten zapach.Kosmetyk jest MEGA wydajny ponieważ wystarczy cienka warstwa a pojemność tubki to aż 75 ml!!Wystarczy trzymać tylko 5 minut co jest dobrym rozwiązaniem dla osób które nie mają zbyt wiele czasu.

Moja ocena: 4 na 5 jeden punkt odejmuję za ciężkie zmycie.

UWAGA!
Przeczytałam już w kilku opiniach,że kosmetyk nie zmniejsza porów ale producent tego nie obiecuje!Kosmetyk ma pory oczyszczać a nie je zmniejszać!

8 komentarzy:

  1. Mam tą maseczkę i świetnie się sprawdza. Do tego przyjemnie pachnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak..Rewelacyjne działanie i świetny zapach :)

      Usuń
  2. Mam ją u siebie na wymianę. Jakoś mi nie przypasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ ale każdy lubi coś innego :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam.10 zł to nie duże pieniądze ale nawet gdyby Ci nie przypasowała to zawsze można się z kimś na coś innego zamienić.

      Usuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.