niedziela, 16 grudnia 2012

Skarb Matki Krem na zimę SPF 20 dla niemowląt i dzieci powyżej 6 m.ż

Moje drogie mamusie zapewne większość z Was zakupiła już kremik na zimę dla swojej pociechy ale mam nadzieję,że po wykorzystaniu obecnych kosmetyków nie przejdziecie obojętnie obok tego cudeńka :) Jakiś czas temu dostałam do przetestowania ten kremik z serwisu Bangla.pl za co jeszcze raz bardzo dziękuję.




Słówko od producenta:



Wskazania: ochrona przed negatywnymi czynnikami atmosferycznymi (mróz, wiatr) oraz promieniowaniem UV. 
Działanie:chroni skórę twarzy, idealny przed spacerem w czasie mroźnych dni i w trakcie uprawiania sportów zimowych.
Stosowanie:na osuszoną skórę tuż przed wyjściem na spacer. 
Skład:witamina E, bezpieczne połączenie filtrów fizycznych i chemicznych m.in. dwutlenek tytanu. 






Krem zapakowany jest w tubkę o pojemności 75 ml.Opakowanie jest proste bardzo przyjemne dla oka.Otwarcie kremu jest łatwe-można zrobić to jedną ręką nie łamiąc przy tym paznokci.





Konsystencja kremu jest dość gęsta,łatwo jest go wydobyć z opakowania ale obawiam się,że przy resztce kosmetyku może być z tym problem.Ja najczęściej rozcinam takie opakowania aby nic się nie zmarnowało.
Kosmetyk troszeczkę ciężko się rozprowadza ale dla nas nie jest do duży problem.Wystarcza naprawdę malutka ilość aby krem rozprowadzić po całej buźce dziecka co sprawia,że jest on bardzo wydajny.Użytkujemy już to opakowanie dłuższy czas (2 dzieci) a ubytek kremu nie jest duży.





Kremik ma bardzo przyjemny  zapach wyczuwam w nim delikatną nutkę kokosową a może tak mi się tylko wydaje? W każdym bądź razie zapach jest bardzo ładny.




Kremik po rozsmarowaniu nie pozostawia tłustego filmu,bardzo szybko się wchłania a to jest dużym plusem-gdyż mając taki tłusty film na twarzy wychodząc na mróz,zimno odczuwane jest jeszcze bardziej.Wy też tak macie?




Krem zawiera filtr SPF 20.
Kosmetyk chroni skórę dziecka przed niskimi temperaturami i wiatrem. Sama się o tym przekonałam.Skóra moich dzieci jest gładka,promienna i nawilżona bez oznak wysuszenia.Nie uczula moich dzieci ani powoduje żadnych podrażnień.Z czystym sumieniem mogę polecić go każdej mamie.Kosmetyk można stosować u dzieci powyżej 6 miesiąca życia.


Polecam również odwiedzić stronę internetową www.skarbmatki.pl gdzie można zakupić ten krem i wiele innych kosmetyków dla dziecka i dla mamy oraz poczytać ciekawe porady.

Cena ok 22 zł 75 ml

10 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawe, z chęcią bym go wypróbowała. Ma fajny skład. Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah... no masz rację. zima w pełni więc większość już zadbały o buźki swoich pociech. Ja zakupiłam kremik Floslek'u sopelek i raczej do końca zimy nam starczy.
    Ale może za rok...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w razie gdyby któraś mama zastanawiała sie nad zakupem tego kremiku to mam nadzieję,że moja recenzja będzie pomocna :)

      Nawet i w przyszłym roku :)

      Usuń
  3. Pamiętam że takie kremy nawet jak byłam już większym szkrabem, bo gimnazjalnym to często pojawiał się w domu na zimę i smarowałam nim buźkę ;)
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kremik :) Jako Malinowa Klubowiczka dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem ciekawie wygląda ;) Dodaje do obserwowanych jako Malinowa klubowiczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja całą zimę pozostaję wierna temu samemu kremowi co zawsze :) Pozdrawiam koleżankę z Malinowej Krainy i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.