niedziela, 10 lutego 2013

Aktualizacja włosów Luty 2013

Jestem bardzo ale to bardzo zawiedziona :/

Włosy zaczęłam zapuszczać od stycznia i mierzyły wtedy 41 cm a teraz po miesiącu mierzą tyle samo :( 
No czy to możliwe?
Sama już nie wiem.
Fakt jest taki,że włosy i końcówki mi się łamią a może były źle zmierzone?


05-02-2013
03-01-2013








Przez cały miesiąc piłam pokrzywę i skrzyp.
Używałam szamponu Familijnego oraz wcierki Jantar.

Do zabezpieczenia końcówek stosowałam jedwabiu Natura Silk


Jak Wy mierzycie swoje włosy???


Dziewczyny może coś nie tak robię?
Doradźcie coś :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.