niedziela, 17 lutego 2013

Kolorowy French :D

Dziś postanowiłam pomalować paznokcie całkiem inaczej niż przeważnie to robię :)


Postawiłam na kolorowy french...Przeważnie ciężko mi to wychodzi gdyż nie jest łatwo zrobić równą linię uśmiechu ale starałam się.Zobaczcie efekty...










A teraz Wam pokażę jakich użyłam lakierów.Pewnie kilku z nich w sklepach już niestety nie znajdziemy.




1.Wibo your fantasy-numerek się niestety starł :/
2.My Secret 147 lawender-prześliczny lawendowy kolorek
3.Max-niestety nie mogę odczytać numerka :/
4.Wibo Różany lakier do paznokci nr 8 
5.Miss Sporty 456





Na wierzch nałożyłam utwardzacz Wibo aby przedłużyć trwałość lakieru i nadać im połysku.



Co sądzicie o takich kolorkach ?? Podoba Wam się ?

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wolę klasyczny french, ale ten utwardzacz świetnie nabłyszczył Twoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry i tani bo kosztuje jakieś 6 zł

      Usuń
  3. Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam koleżankę z Malinowego klubu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do grona obserwatorów bloga :) Ciekawy pomysł z tym kolorowymi końcówkami :) Pozdrawiam a malinkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne pazurki! :)

    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu :)

    Dołączam się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosenne kolorki :)
    Obserwuję Malinową Klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wakacyjnie!
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa alternatywa dla klasycznego frencha :-). Też mam problem z namalowaniem równych końcówek ;p.
    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i z przyjemnością dodaję do obserwowanych :-).
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.