poniedziałek, 25 lutego 2013

Koszyczek od Evoluderm :)



Dziś po powrocie z pracy czekały na mnie dwie przemiłe przesyłeczki :)


Nie dawno brałam udział w konkursie na profilu Evoluderm na Facebook KLIK szczerze mówiąc to nie liczyłam na cokolwiek i wyobraźcie sobie jakie było moje zdziwienie gdy wśród 20 osób znalazło się również moje nazwisko :D

Bardzo ucieszyłam ponieważ dotąd nigdy nie używałam francuskich kosmetyków.


Cudeńka zapakowane w śliczny fioletowy koszyczek...




I co my tu mamy....


Mleczko do ciała o zapachu masła shea 500 ml-dziewczyny zapach wydobywający się z butelki-prześliczny !


Odżywczy tonik o subtelnym różanym zapachu do każdego typu skóry 250 ml-zapach równie boski,uwielbiam różane kosmetyki :)

Już niedługo będzie recenzja :)


Z całą gamą kosmetyków  Evoluderm można zapoznać się również TUTAJ

I oczywiście chciałabym podziękować firmie Evoluderm przesyłkę za i zaufanie :)

2 komentarze:

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.