sobota, 23 lutego 2013

Nail polish Madame Lambre

Zapewne kosmetyki Madame Lambre większość z Was już poznała...bądź o nich słyszała...Mnie opakowania wprost zauroczyły.Jestem posiadaczką 2 lakierów do paznokci czerwień-24 i róż-4 




OPAKOWANIE:
To właśnie najbardziej mnie urzekło...oryginalna buteleczka+kartonik otwierany od spodu
11 ml 10,20 zł


APLIKACJA I KRYCIE:
Zacznę od tego,że lakier ma dość wąski,delikatny pędzelek który dość dobrze współgra z odpowiednią konsystencją lakieru.Wystarcza jedna warstwa aby pokryć płytkę.Trzeba uważać aby lakier równomiernie rozprowadzić bo w przeciwnym razie powstają nieestetyczne plamy.


TRWAŁOŚĆ:
Lakier na pazurkach trzymał się w całości ok 2 dni i musze przyznać,że w tym czasie nie robiłam nic szczególnego tzn.nie moczyłam dłoni w wodzie po pół h itp więc trwałość moim zdaniem jest słaba bo oczekiwałam min.3 dni...ale myślę,że z moim ulubionym utwardzaczem Wibo lakier utrzyma się dłużej.

Moja ocena 4/5









Więcej o kosmetykach Madame Lambre można poczytać i zakupić tutaj


13 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo ładnie się prezentuje.
    Urocze są te buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ogromnie te opakowania podobają i już :)
    Ta czerwień jest śliczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opakowania podbijają nasze serca :)

      Usuń
  3. swietna czerwien...lubie takie wlasnie krwiste odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek , bardzo podoba mi się czerwień na paznokciach<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiaaaam, u mnie wytrzymuje dłużej, dlatego podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem od czego to zależy...czytałam opinie,że u niektórych trzyma się nawet 5 dni a u mnie tylko 2 :/

      Usuń
  7. Wyglądają bardzo ładnie
    Ja mam z tej firmy różowy lakier, taki w odcieniu a'la Barbie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo ładny i masz świetnie zadbane pazurki :* Zazdroszczę.
    Szkoda, że jest tak nie trwały bo wygląda piękne!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.