sobota, 16 lutego 2013

Otulona letnim zapachem czyli Joanna Naturia peeling myjący z truskawką.

Połowa lutego już minęła i wiosna zbliża się wielkimi krokami,nie zdążymy się nawet obejrzeć a przywitamy lato :D Mam dziś dla Was recenzję kosmetyku którego zapach sprawia,że choć na chwilę można zapomnieć o zimie i w wyobraźni przywitać kolorowe,słoneczne lato pachnące truskawkami :) 




Od producenta:
Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy  oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- oczyszczona i odświeżona skóra
- gładsza i milsza w dotyku
- przyjemnie pachnąca


Skład:
Skład: Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:42090, CI:77499

Peelingi dostępne są w 7 wariantach zapachowych:kiwi, pomarańcza, truskawka, porzeczka, grapefruit, gruszka i żurawina.


Opakowanie:
buteleczka 100 ml-mała,poręczna.Świetnie nadaję się w podróż.Zamykana na klik.Niestety przy końcówce kosmetyk jest dość ciężko wydobyć-ja stawiam "do góry nogami" aby spłynął.





Wydajność:
opakowanie wystarcza na 2-3 użycia.

Konsystencja:
dość gęsta,zawiera dużo drobinek ścierających w tym są również pesteczki truskawki.




Moja opinia:
peeling ma dość małe drobinki ścierające,nie są zbyt ostre ale dobrze oczyszczają skórę.Moim zdaniem słabo radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka.Skóra po użyciu nie jest tak gładka jakbym sobie tego życzyła ale plusem tego jest to,że można go używać częściej niż raz w tygodniu i zatapiać się w tym cudownym,słodkim zapachu który niestety nie utrzymuje się na skórze :(
Może nie jest faworytem w oczyszczaniu ale z uwagi na zapach na pewno będę do niego wracać.

Moja ocena:4/5

10 komentarzy:

  1. Ale to zdjęcie kusi ...te truskaweczki ...mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wygląda ten Peeling na ręce zupełnie jak truskawka, muszę się przyznać, że mam fioła na punkcie tego owocu. Jest moim najukochańszym. Zawsze jak robię Pavlovę to muszą być obowiązkowo truskawki, w kosmetykach też lubię ten zapach, tylko nie za bardzo mogę stosować tak mocno aromatyzowanych produktów, bo jestem uczuleniowcem megaśnym.
    Zazdroszczę tego że możesz sobie takie kosmetyki przetestować, mnie by pewnie od razu obsypało.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada smakowicie i tak samo pachnie...iem bo go niuchalam:)))szkoda ze swoje wlasciwosci ma niezbyt dobre:)))i slabo sie sprawdza:)
    pozdrawiam i obserwuje kolezanke z Malinowego klubu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak-działanie delikatne ale za to ten zapach...mmmm :)

      Usuń
  4. W sam raz na wyjazd, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się całkiem ciekawy, jeszcze nigdy go nie miałam wiec moze czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten peeling i jego zapach ,s uper:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.