poniedziałek, 11 lutego 2013

Przesyłka od Malinki :) Zapowiedź testowania :)

Dziś po powrocie z pracy czekała na mnie przesyłka od Malinki która bardzo poprawiła mi humor :)


I otwieramy :)


Dostałam do przetestowania:

1. EVELINE SUPERSKONCENTROWANE SERUM ANTYCELLULIT+PRZECIW NAWROTOM CELLULITU 
2. EVELINE SUPERSKONCENTROWANE SERUM MODELUJĄCE POŚLADKI TOTAL PUSH-UP EFFECT  

Bardzo jestem ciekawa działania tych dwóch cudeniek :D Testowanie zacznę już dziś :)



oraz katalogi kosmetyków firmy SYLVECO :)



Recenzje już niebawem :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluje Paulinko ale na twoim miejscu w celu ochrony twoich danych osobowych zaslonilabym twoje nazwisko I adres na pierwszym zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,masz rację,tak zrobię :)

      Usuń
    2. Wiesz to nie bylo przez zlosliwosc ale po co ktos ma wykorzystac twoje dane osobowe, ja mam lekka obsesje na tym punkcie ;-) przepraszam jesli urazilam


      A testow od Malinki zazdroszcze :-)

      Usuń
    3. Absolutnie nie odebrałam tego jako złośliwość.Dziękuję Ci bardzo za przypomnienie..zapomniałam,że ludzie są różni :/

      Usuń
    4. No niestety trafić możesz różnie więc lepiej się chronić :)

      Usuń
  2. Gratuluje. Czekam na recenzje tego preparatu na cellulitis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania, jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. U mnie też dziś paczuszka od Maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Teraz pozostaje tylko testować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję serum modelującego pośladki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, nie mogę się doczekać recenzji ;)
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekspresowa przesyłka...udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też testuję z Malinką :) Fajne kosmetyki dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne produkty,których nie znam...miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.