środa, 6 marca 2013

TESTUJĘ Z MALINĄ-Eveline SLIM EXTREME 3D PUSH-UP Superskoncentrowane serum modelujące pośladki


O wiosna zbliża się do Nas wielkimi krokami aż szkoda siedzieć w pracy do 21:00 gdy na dworze słonko świeci...Dziś wpadłam do ogrodniczego przed pracą,kupiłam grabki :) I kilka cebulek czosnku choć powinien być już dawno posadzony. Kamienie na skalniak leżą pod ścianą domu i czekają aż się za nie zabiorę,jak pogoda będzie sprzyjać to zrobię to w weekend ale muszę najpierw nabrać weny,żeby stworzyć coś niepowtarzalnego :)




Dziś mam dla Was recenzję Eveline SLIM EXTREME 3D PUSH-UP Superskoncentrowane serum modelujące pośladki które dostałam od Malinki do przetestowania.








Kilka słów od producenta:

NTENSYWNIE MODELUJĄCA KURACJA WYDOBYWAJĄCA PIĘKNO KOBIECYCH KSZTAŁTÓW! Pośladki odzyskują krągły i ponętny kształt. Rewolucyjna formuła oparta na unikatowym kompleksie Full-shape i Volufilin, sprawia, że serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i unosi pośladki.Już po pierwszym zastosowaniu tworzy mikrosiateczkę liftingującą, zapewniając szybki efekt krągłych i jędrnych pośladków. Serum sprawia, że pośladki stają się pełne, perfekcyjnie wymodelowane i maksymalnie uniesione. Zapobiega wiotczeniu skóry oraz chroni przed powstawaniem rozstępów.
WYSELEKCJONOWANE SKŁADNIKI:


Volufiline – naturalny ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia asiatica, stosowanej od wieków w medycynie naturalnej. Stymuluje rozwój lipidów w komórkach tłuszczowych (adipocytach), reguluje proces ich magazynowania. Sprawia, że pośladki stają się pełniejsze i bardziej krągłe.

Full-shape – kompleks na bazie Kigelia africana zwiększający elastyczność włókien tkanki łącznej. Modeluje linię pośladków i daje natychmiastowy efekt push-up.

Kwas hialuronowy – działa jak „molekularna gąbka”, maksymalnie nawilżając skórę. Jego łańcuchowa struktura, przeplatając przestrzenie między włóknami kolagenu, wzmacnia i nadaje pośladkom młodzieńczą sprężystość.

Kofeina – pobudza mikrokrążenie, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze, jednocześnie zwiększając jej jędrność i elastyczność.


Skład:



Aqua/Water, Glycerin, CentellaAsiatica, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Water/Butylen Glycol/Laminaria Hyperborea Extract, Hydrogenated Polyisobutene/Anemarrhena Asphodeloides (Root) Extract, Kigelia Africana Extract, Caffeine, Hyaluronic Acid, Hydrplized Collagen/Hydrplized Elastin, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Phenoxyethanol/Methylparaben/Butylparaben, Ethylparaben/iobuthylparaben/Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Bythylphenyl Methylpropional (Lillal), Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral).



Opakowanie:
Miękka tuba,stawiana "do góry nogami" o pojemności 150 ml .Serum bardzo łatwo się wyciska gdy jest do dużo.Kosmetyk już powoli się kończy więc trudniej go wydobyć.


Tuba zamykana jest na "klik" bardzo łatwo się otwiera i zamyka.

Zapach:
przyjemny,taki jakby trochę kwiatowy.Podoba mi się.


Konsystencja:
dość gęsta,kremowa,bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.Nie pozostawia na skórze żadnej tłustej warstwy ani filmu.




Wydajność:
kosmetyk ( 150 ml ) stosuję już prawie 4 tygodnie,rano i wieczorem a w opakowaniu jest jeszcze całkiem sporawo,co prawda wydobyć już nie jest łatwo ale jak rozetnę opakowanie to będzie pewnie jeszcze na 4-5 razy więc moim zdaniem kosmetyk jest bardzo wydajny.

Moja opinia:
serum bardzo dobrze nawilżyło skórę na pośladkach,wygładziło i sprawiło,że skóra jest gładka,miękka i zdecydowanie jędrniejsza-a tego się nie spodziewałam :)  Nie mam już małych krostek na skórze pośladków.Co do modelowania czy podniesienia to szczerze mówiąc sama nie wiem jak podziałało..hm...bo na pewno pośladki wyglądają lepiej ale czy są jakoś specjalnie wymodelowane lub podniesione to chyba nie. Serum sprawdziło się dużo lepiej niż antycellulitowe i z jego działania i efektów jestem zadowolona.Do tego ma przyjemny zapach,nie uczula i jest bardzo wydajne.

Kosmetyk wart polecenia chociaż by z uwagi na to,że dobrze ujędrnia i nawilżą.


Moja ocena 4/5

7 komentarzy:

  1. Ja jestem zadowolona z serum tej serii ale do biustu :) Daje świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to na pośladki też polecam..nie spodziewałam się,że tak fajnie ujęrni :)

      Usuń
  2. Do biustu niedawno skończyłam, do pupki jeszcze mam. W sumie to całkiem fajnie nawilżają, ale jakiegoś szczególnego napięcia skóry nie zauważyłam. Zresztą.... u mnie to tylko skalpel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam do czynienia z wieloma tego typu kremami i jakoś żaden nie sprostał moim wymaganiom :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ujędrnia, bo przez to optycznie pośladki wyglądają na podniesione:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.