środa, 19 sierpnia 2015

Krem BB Anovia od Safiry



Witam Was serdecznie.Dziś mam dla Was opinię na temat kremu BB Anovia od Safiry..
Pierwszy raz miałam przyjemność używać kremu BB. Jesteście ciekawe mojej opinii?
Zapraszam do czytania :)




Na początek kilka słów od producenta:




Cena:ok 19 zł 30 ml


Skład:Aqua (Water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, CI 77891, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Octocrylene, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, CI 77492, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Magnesium Aluminum Silicate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, PEG-20 Stearate, Xanthan Gum, CI 77491, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, CI 77499, Parfum, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Ethylparaben, Limonene.


Opakowanie:krem zapakowany został w kartonik.Przyjemny dla oka :)W środku znajduje ulotka informacyjna w języku polskim i tubka 30 ml z naszym kremem BB. Tubka zamykana na klik,szczelna,dość łatwo się otwiera i zamyka. Otworek nie duży,bez problemu można wydobyć odpowiednią ilość.Niestety opakowanie nie jest transparentne i nie można kontrolować zużycia. 




Konsystencja:dość lekka,bardzo łatwo się rozsmarowywuje.Krem fajnie się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu.No i jak widać na zdjęciach poniżej,po rozsmarowaniu-nie widać nic...




Moja opinia:z kremem BB miałam do czynienia pierwszy raz i powiem Wam szczerze,że tego kremu użyłam zaledwie kilka razy...ale myślę,że już wyrobiłam sobie opinię na jego temat i do mojej kosmetyczki raczej nie powróci,dlaczego? Śpieszę z wytłumaczeniem..
Krem zarobił kilka plusów a mianowicie,ma bardzo fajną,lekką konsystencje,dobrze się wchłania,nie wysuszył skóry i faktycznie dopasowuje się do kolorytu skóry.Nie zapycha.Nie tworzy smug ani efektu maski.Zawiera filtr UV 15. Ma fajne wygodne opakowanie i jest wydajny.
No i tutaj już plusy się kończą.Dobrze,że mam cerę bezproblemową,bez trądziku,jakiś wyprysków,czy cieni pod oczami bo krem kryje tak strasznie słabo,że nawet z moimi piegami sobie nie poradził.Dodatkowym minusem jest to,że krótko się trzyma na skórze.Koloryt wyrównuje bardzo kiepściutko a co najgorsze krem miał fatalny wpływ na moje oczy które szczypały,piekły i łzawiły,niszcząc mój cały makijaż :( Możliwe,że to jakaś reakcja alergiczna ale do tej pory raczej nie miałam takiego problemu z podkładami..Ciężko mi powiedzieć czy to jest właśnie spowodowane kremem bo nie za każdym razem ten problem się pojawiał ale średnio dwa razy na trzy użycia..Podsumowując od kremów BB będę się trzymała z daleka..wolę podkłady lepiej kryjące i wyrównujące koloryt i nie uczulające.



Używałyście? Co sądzicie o tym kremie?

Życzę Wam miłego wieczoru i kolorowych snów :)

Pozdrawiam





18 komentarzy:

  1. Szkoda, że okazał się tak drażnić oczy :/ a do tego u mnie ma minus za brak krycia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. też go kupiłam i jeszcze nie użyłam, i może i dobrze bo mam trądzik więc potrzebuje lepszego krycia. krem CC lepiej u mnie kryje więc przy nim zostanę w lato a ten oddam komuś kto nie potrzebuje krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój też oddalam..może u innej osoby się sprawdzi.

      Usuń
  3. testowałam kiedyś krem bb z eveline, nie zrobił na mnie powalajacego wrażenia, dlatego od tamtej pory po prostu omijam tego typu kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie i konsystencja bardzo przypomina mi krem "BB" z Garniera. Lubię takie kremy tonujące, jednak używam ich właściwie tylko latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nawet na lato się niestety nie nadaje :(

      Usuń
  5. Kremy BB mają to do siebie, że są raczej lżejsze niż podkłady :) Kiedyś tak jak Ty nie byłam zadowolona ze słabego krycia w przypadku Garniera, ale podoba mi się teraz ta lekkość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor mi by się taki przydał. nie lubię mocnego krycia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam i nie zamierzam. Wolę kremy BB z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam BB, bo wszystkie są dla mnie za ciemne. Ale ta marka mnie ciekawi ze względu na inne produkty, mają ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam że i Safira ma w swojej ofercie BB...

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bez sensu go mieć tylko po to by był a nic nie robił :l Ale do kremów BB jeszcze wróć, jeśli znajdziesz dobry - nie pożałujesz. Ja wciąż szukam swojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem czy chce...dla mnie słabo krają ale czy wszystkie? Tego nie wiem..może jeszcze kiedyś coś przetestuję :)

      Usuń
  11. Ja póki co użyłam go kilka razy, za jakiś czas pojawi się recenzja na moim blogu. Ja też wcześniej nie używałam kremów BB, więc trudno jest go do czegoś porównać.. Ale krycie faktycznie słabe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja nie byłam z niego zadowolona i oddalam w inne ręce :) Ale myślę,że nie bedę całkowicie skreślać tych kremów BB może jeszcze kiedyś jakiś przetestuje :)Chętnie przeczytam Twoja recenzje :)

      Usuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.