sobota, 29 sierpnia 2015

Przesyłki sierpniowe+małe "oddanie"

Witam Was serdecznie w sobotni wieczorek :) Dziś pokażę Wam moje sierpniowe przesyłki.Nie było tego dużo więc i post będzie krótki.





Tutaj moja wygrana na FB jest to farba Verona Revia nr4.1 Bronde 







Niestety po namyśle stwierdziłam,że wolę nie ryzykować z innym kolorami i wolę swoją sprawdzoną farbę Joanny 212 ten kolor odpowiada mi najbardziej a druga sprawa jest taka,że od kwietnia moje włosy są nie farbowane,planuje dojść do swojego koloru.Mam nadzieję,że nie trafi się żadna większa impreza i nic mnie nie podkusi aby jednak zafarbować więc....

Chętnie oddam tę farbę.Jeżeli któraś z Was jest chętna,zgłaszajcie się w komentarzu a ja wylosuję jedną osobę do której poleci farba.Na zgłoszenia czekam do środy 2.09. Wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni a farbę wyślę w ciągu pięciu dni.



A tutaj przesyłka od Evrydayme.pl 
jest to próbka płynu do płukania Lenor Perfumelle
Zapach bardzo mnie zaskoczył-jest prześliczny.Przypomina mi troszkę perfumy pani Walewskiej ale jest słodszy i taki uwodzicielski.Myślę,że kupię całą butelkę aby nacieszyć się tym zapachem.  






Życzę miłego wieczorku,pozdrawiam 



26 komentarzy:

  1. Ładnie pachnie ten płyn z Lenora. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Bardzo podoba mi się ten zapach :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem zapachu tego płynu z Lenora :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wąchałam jeszcze tego płynu:) myślę że zapach by sie mi spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno.Próbkę można zamówić na stronie Evrydayme.pl polecam wypróbować :)

      Usuń
  4. Ja co prawda mam trochę ciemne włosy, ale taki kolorek mi się strasznie marzy, więc chętnie zgłoszę się do losowanie :) Może mi się uda ;) Tak więc biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lenor Perfumelle pięknie pachnie ;) bardzo go lubię :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę próbkę Lenora - ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także zgłoszę się na losowanie, ostatnio schodzę z ciemnego koloru powoli na rzecz jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego nowego zapachu Lenora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie powąchaj :) Ja się zakochałam :)

      Usuń
  9. Zgłaszam się w kolejce po farbę :3
    Ja czekam na tą próbkę płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie się zgłaszam dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego Lenora, z opisu fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.