poniedziałek, 28 września 2015

Adidas Fresh cooling

Witam Was serdecznie w ten ciężki dla mnie poniedziałek.Mam nadzieję,że Wam mija on szybciej niż mi.Czuję w kościach,że coś mnie "rozkłada" Niestety nie używanie suszarki zdecydowanie mi nie służy.Bieganie z mokra głową skończyło się porannym bólem gardła i głowy.No ale nie o tym miał być post.
Ostatnio w Kauflandzie wpadł mi w oko antyperspirant Adidas czy jestem zadowolona?
Przeczytajcie.

Cena (w promocji) 6,99 zł 150 ml 
Normalna cena to ok 15 zł





Obietnice producenta:Po raz pierwszy w historii, Adidas stworzył formułę antyperspirantów dedykowanych wyłącznie konkretnym potrzebom kobiet. Czy rywalizuje na boisku czy tańczy na parkiecie, nowy skład Adidas Cool & Care dla kobiet skutecznie chroni skórę i zapewnia świeżość. Wszystkie produkty nowej linii Cool & Care zapewniają 48-godzinną ochronę oraz zawierają środek zmiękczający, który łagodzi i chroni skórę. Zaprojektowane ergonomiczne opakowanie, wygodnie leży w kobiecej dłoni, a dokładny, intuicyjny napis jest łatwy do zrozumienia na pierwszy rzut oka.Nowa formuła jest dużo bardziej komfortowa i wygodna niż kiedykolwiek. Nowa kolekcja zawiera nowy Skin Protect Complex dla lepszej dbałości o skórę oraz innowacyjną technologię 85% szybsze schnięcie, która zapewnia przyjemną aplikację.Linia Fresh to uczucie chłodzenia i 48-godzinna ochrona. 



Skład:Butane-Isobutane-Propane, Cyclopentasiloxane, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum/Fragrance, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrogenated Polydecene, Sorbitan Sesquioleate, Sucrose Stearate, Limonene, Silica, Gossypium Herbaceum (Cotton) Powder, BHT.


Opakowanie i dozownik: białe z niebieskofioletowymi napisami,niczym szczególnym się nie wyróżnia,proste ale zarazem ładne.Z niebieską zakrywką. Nie ma blokady przed dziećmi.Dobrze się pryska.Stabilnie stoi na półce.



Moja opinia:zacznę od tego,że skóra moich pach jest normalna,nie wrażliwa więc tylko w tej kwestii się wypowiadam.Kosmetyk dobrze trzyma się w dłoni,wygodnie się go aplikuje.Szybko wysycha,nie pozostawiając żadnych białych plam na skórze czy ubraniach nawet gdy pryskam z niedużej odległości.Nic się nie osypywało.Antyperspirant bardzo dobrze chroni przed przykrym zapachem potu.Niestety,tak jak większość nie chroni mnie przed wilgocią.Ma bardzo ładny,świeży i intensywny zapach,który utrzymuje się tak intensywnie przez kilka godzin więc czasami mieszał się z zapachem perfum lub wody toaletowej,delikatne zapachy potrafi też dosłownie przyćmić.Uważam,że kosmetyk jest wydajny,wystarczy prysnąć małą ilość aby skutecznie chronił. Opakowanie jest ładne,wygodnie trzyma się w dłoni.Dezodorant nie podrażnił nawet po goleniu ani nie uczulił.Kosmetyk jest bardzo łatwo dostępny w stacjonarnych drogeriach a także w marketach.Używałam tej wersji również w kulce i innej-Control (z różową zakrętką) obydwa są fajne,ślicznie pachną i skutecznie chronią. Jedyne nad czym ubolewam to cena,w promocji ok ale myślę,że 15 zł w niektórych sklepach to lekka przesada.Śmiało mogę go Wam polecić :)

Używałyście? Co sądzicie?

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. z Adidasa to chyba raz w życiu miałam i w sumie średnio pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię antyperspiranty Adidas, choć tego zapachu akurat nie znam.
    Zdrówka! Ja choruję już przeszło 2 tygodnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio chorowałam chyba z 1,5 roku temu.Niestety dopiero mnie pobiera ale nie mam zamiaru się poddać :)

      Usuń
  3. Mam go, ale szczerze mówiąc myślałam, że ochrona będzie trochę lepsza. Kulka chyba lepiej sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? U mnie się obydwa dobrze sprawdzają.Kulka tylko trochę dłużej wysycha.

      Usuń
  4. 15 zł to faktycznie przesada :) Ogólnie tego jeszcze nie miałam, ale lubię te antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś produkt z tej marki ale nie spisał się...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie miałam, ale na razie jestem wierna Rexonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam adidasa, wolę rexonę, a jeszcze bardziej garnier mineral

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie lubię antyperspiranty w sprayu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.