czwartek, 17 września 2015

Cudowna przesyłka od Czarodziejki


Witajcie kochani :)
Dziś mam dla Was iście zaczarowany post!
Chciałabym się nieskromnie pochwalić przesyłką która wczoraj cierpliwie (w przeciwieństwie do mnie) czekała na mój powrót z pracy.
Jest to moja wygrana na blogu u Świat Czarodziejki

Dziękuję Ci bardzo :)



Otworzyłam bardzo szybko zaczarowane pudełeczko a w nim takie cudeńka <3 



Ozdoby do paznokci bardzo spodobały się mojej córci :)











Zapraszam Was na blog Świat Czarodziejki 





27 komentarzy:

  1. Nic tylko pozazdrościć takiej paki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego testowania!:) Muszę powrócić do sutaszu, bo uwielbiam Tworzyć kolczyki tą metodą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratuluję! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość, milego testowania nowości :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale musiałaś mieć frajdę przy otwieraniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zawartość :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, w szczególności że nagrody świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Balea! Uwielbiam produkty tej firmy. :-) Miłych testów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałości :D gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej, zawartość rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty Balea znam od ok 10 lat :) Teściu który mieszka w Niemczech na stałe zawsze nas nimi obdarowywał w kolosalnych ilościach :) Bardzo je lubię :) i muszę napisać o nich post :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.