czwartek, 10 września 2015

Haul zakupowy wrzesień cz.1 :)





 Witam was serdecznie:) Dziś pokarzę Wam moje wrześniowe zakupy.Myślę,że to będzie część pierwsza bo jeszcze parę rzeczy jest mi potrzebne ale niestety brakuje czasu na wybranie się na zakupy :)



Zacznę od żeli które zgarnęłam w Biedronce, Palmolive 4,99 zł-pachną prześlicznie :)








Original Source 5,99 zł-wstępnie mogę powiedzieć,że wydaje się mało wydajny ale cudnie pachnie :)





 A ten żel to najlepsze biedronkowe odkrycie! Żel Oceania o zapachu poziomki i winogron za jedyne 2,49 zł-cudnie pachnie,dobrze się pieni :)




A tutaj troszkę kosmetyków dla moich włosów :) 





Jantar jest Wam pewnie dobrze znany,pisałam też o nim tutaj




Szampon kupiłam ponieważ z płukanek była tylko jakaś nowość Mariona.Nie dość,że w sprayu to jeszcze bez spłukiwania-więc wzięłam szampon ale z efektów średnio jestem zadowolona ...




A tutaj coś z czego najbardziej się cieszę i już nie mogę się doczekać aż przetestuję <3



Jak Wam się podobają moje zakupy? Którego kosmetyku używałyście??


Pozdrawiam 





25 komentarzy:

  1. ile dobroci, masz co testować jestem ciekawa jakie wrażenia z khadi będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości ♥ Original Source o tym zapachu miałam, niedawno zużyłam i faktycznie pachnie cudnie, ale szybko znika z opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te żele z Biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, uwielbiam żele z palmolive <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory zapas żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki zapas żeli! Ostatnio w Biedronce kupiłam duży Palmolive za bodajże 7-8 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jeszcze lepsza cena ale takich dużych nie widziałam :)

      Usuń
  7. Włosy tzreba rozpieszczać <3 Żele Palmolive mnie coraz bardziej intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się z Tobą w 100 % :) Żeli jeszcze nie przetestowałam ale pachną cudownie.

      Usuń
  8. już tyle nowości, a wrzesień ledwo co się zaczął:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile żeli, będziesz pachnąca, że hej :) obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Również obserwuję i udział w rozdaniu wzięłam :) Może się poszczęści :)

      Usuń
  10. Świetne produkty! Ten żel poziomka-winogrono to z chęcią wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio kupiłam Jantarka w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam tylko jednego i już zużyłam.Żałuję,że nie wzięłam więcej bo już nie ma :(

      Usuń
  13. Gdzie kupiłaś Khadi? :) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na Allegro.Wstępnie mogę powiedzieć,że efekty są widoczne już po pierwszym użyciu :)

      Usuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.