piątek, 11 września 2015

Nivea Pure Invisible-hit czy kit?




Witam Was serdecznie w piątkowy wieczór :) Nie wiem dlaczego ale jakoś nie cieszy mnie ten nadchodzący weekend.Jakaś chandra mnie dopadła.Nawet mój PhotoScape odmówił mi dziś posłuszeństwa i nie mogłam edytować zdjęć :( Może po prostu muszę trochę odpocząć :)
Jak się wyśpię to pewnie i humor mi się poprawi.
Dziś przygotowałam dla Was opinię antyperspirantu Nivea z którego nie jestem zadowolona,dlaczego? Przeczytajcie...



Co obiecuje producent:antyperspirant Nivea zapewnia skuteczną ochronę przed nadmiernym poceniem i redukuje pozostawianie białych śladów na skórze i ubraniu.Jest doskonałym połączeniem niezawodnej ochrony antyperspirantu i delikatnej pielęgnacji Nivea.
Bez alkoholu.Przebadany dermatologicznie.

Cena ok 11 zł 200 ml










Moja opinia:niestety bardzo zawiodłam się na tym psiukaczu.
To,że nie chroni przed wilgocią jestem w stanie znieść bo żaden antyperspirant się jeszcze u mnie w tej kwestii nie sprawdził.Najgorsze jest to,że kosmetyk nie chroni przed brzydkim zapachem potu a co gorsze,miesza się z nim tworząc jeszcze bardziej przykry zapach.Nie chroni nawet w chłodne dni nie mówiąc o upałach.Sam dezodorant pachnie ślicznie i bardzo zaskoczył mnie tym,że nawet gdy psikniemy na skórę dużą ilość,z bliska,kosmetyk nie tworzy białej,osypującej się warstwy.Przy pryskaniu niestety tworzy "chmurę" w pomieszczeniu.Antyperspirant mnie nie uczulił,nie podrażnił ani nie wysuszył skóry.Opakowanie jest ładne i posiada zabezpieczenie przed dziećmi,łatwo się pryska.Dezodorant jest też wydajny no ale co z tego,kiedy nie spełnia swych najważniejszych funkcji?
Nigdy więcej nie kupię i Wam też nie polecam.



25 komentarzy:

  1. Nie przepadam za antyperspirantami w spray'u bo podrażniają moją wrażliwą skórę, a najgorszy jest moment psikania antyperspirantem pod pachę;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dla mnie ten dezodorant. Nie chroni mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się unikać deo z solami aluminium, więc nivea właściwie już u mnie nie gości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już na pewno go nie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za antyperspirantami Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać,ale lubię produkty Nivea;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka produktów które też lubię ale niestety ten się nie sprawdził.

      Usuń
  7. Kiedyś miałam dezodorant Nivea ale szybko zamieniłam go na Garniera, bo jednak wolę produkty spełniające swoje zadanie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam okazji go poznać...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę rexonę lub garnier mineral

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rexona też taka średnia jest a Garnier całkiem ok ale nie wszystkie zapachy mi odpowiadają.

      Usuń
  10. Ja kupiłam go ostatnio na promocji, bo zaplacilam za dwa 15zl tutaj w Danii go kupilam, jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog !
    jeśli masz czas zapraszam :)
    oraz zachęcam do obserwacji.
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com/2015/09/witam-wszystkich-w-ten-jakze-piekny.html

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nivea w ogole sie nie sprawdza, za to garnier juz tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię antypespiranty tej marki, ale wybieram wyłącznie kulki. Za sprayami w ogóle nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.