środa, 30 września 2015

Przesyłki wrześniowe :)


Witam Was moi drodzy w ten ostatni dzień września:)
Pokarzę w dzisiejszym poście przesyłki które otrzymałam we wrześniu.
Nawiązałam nowe współprace i mam nadzieję na kontynuację ale co będzie to czas pokarze :)








 Na początek ślicznie zapakowana przesyłka z Infoplus24.
Jest to woda micelarna i balsam do ciała z kwasem glikolowym 3%





Lolita Accessories-przesyłka bardzo mnie zaskoczyła.W paczce znalazła się cała masa bransoletek,łańcuszków i kolczyków :)
Resztę pokażę Wam w kolejnych postach :)




Dzięki TrustedCosmetics mam możliwość testować perfumy Nicole-już niebawem pojawi się ich recenzja na moim blogu :)




A tutaj próbeczki z Everydayme.pl




Khadi - ODŻYWCZY szampon do włosów z RÓŻĄ dostępny na Triny.pl





A te przesyłki już Wam pokazywałam.
O paczuszcze od Czarodziejki pisałam tutaj



A o projekcie z TRND tutaj




A tutaj małe zakupy zrobione na początku miesiąca w Biedronce:)


W sumie wszystkich kosmetyków już używam.O tuszu już nawet pojawiła sie recenzja tutaj.
O reszcie napisze jak tylko będę pewna swego zdania :)
Któryś kosmetyk znacie?


Przypominam o moim małym rozdaniu i zapraszam do wzięcia udziału :)
KLIK

Życzę Wam miłego wieczoru

Pozdrawiam 





15 komentarzy:

  1. Same wspaniałości :) O micelu le madr wiele dobrego już czytałam :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten szampon, wygląda bardzo ekskluzywnie, ciekawe czy też tak działa

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju kochana to będzie testów a testów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :) Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nicole mam i ja. No i Mąż oczywiście. Oboje testujemy zawzięcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUUUPER!!!! :) Dla mnie świecidełka! podbiły moje serce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bizuteria bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa odżywki Garnier :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, miłego testowania ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.