piątek, 25 września 2015

"Snakowanie" z TRND

Witam Was serdecznie :)

Jakiś czas temu otrzymałam informacje,że zakwalifikowałam się do projektu Monte Snack z TRND i tak znalazłam się w gronie 5000 ambasadorów.Jest to mój pierwszy projekt z TRND
Dzieciaki bardzo niecierpliwie oczekiwały przesyłki aż w końcu dotarła.




Przesyłka była bardzo dobrze zapakowana w kartonowe pudełko a te skrywało w sobie styropianową "lodówkę" z suchym lodem.




 Mój zestaw zawierał:
-przewodnik projektu TRND
-książeczkę Twoje badanie opinii
-24 mleczne kanapki Monte Snack,12 dla mnie i 12 do rozdania






Nasza kanapka to nic innego jak biszkopt z kremem mlecznym i czekoladowo orzechowym.



Składniki:

tłuszcze roślinne (palma, kokos), mleko (22%), cukier, 

mąka pszenna, syrop glukozowo-

fruktozowy, mleko w proszku pełne (3,4%), białka 

mleka, kakao w proszku o obniżonej zawartości 

tłuszczu (2,6%), jaja w proszku, skrobia, 

zmielone orzechy laskowe (1,2%), 

czekolada mleczna (zawiera soję) (0,5%), 

emulgatory: 

E471, lecytyna sojowa, sub

stancje spulchniające: E 450, E 500, sól, aromat
Może zawierać śladowe ilości innych orzechów.




Przeciętna wartość odżywcza w 100 g:wartość 

energetyczna1884 kJ/452 kcaltłuszcz27,8 gw tym kwasy 

tłuszczowe nasycone16,4 gwęglowodany43,8 gw tym 

cukry31,3 gbiałko5,8 gsól0,47 g


Kanapka jest bardzo smaczna,świetnie nadaje się jako deser do kawy oraz przekąska dla dzieci na drugie śniadanie.Biszkopt jest delikatny i mięciutki,nie kruszy się.Krem rozpływa się w ustach nic nie wylewa się na boki.Smakuje zarówno na zimno jak i w temperaturze pokojowej.Kanapka nie jest za słodka-taka w sam raz,nie jest mdła.Smakiem niestety odbiega od mlecznych deserów Monte ale jest równie pyszna.Jedyne nad czym ubolewam to to,że kanapka jest mała ( 29 g ) -dla mnie zdecydowanie za mała a jej cena to powinno być max 1,10 zł



Jedliście? Smakowała?


Pozdrawiam 


14 komentarzy:

  1. hohoho! ale bym Ci skubnęła jedną kanapkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też je mam już pół pudełka zjadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę, że też się dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no takich testów to ja zazdroszczę najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już rozdane i zjedzone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowite :D jadłam, pyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję załapania się do kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam z ciekawości, ale 1.50zł za 2 gryzy to trochę dużo. Poza tym smakowo też nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie przekąski, z monte jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wraz z moim sześcioletnim skarbem Wiktorem również bierzemy udział w projekcie i jesteśmy zadowoleni - a już w szczególności syn,który jest mega fanem słodkich mlecznych kanapek Monte Snack.Wcześniej dostawał kanapki Kindera (kinder mleczna kanapka,kinder pingui itp) ale żadna nie smakowała mu tak bardzo jak kanapeczka Monte

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też pierwszy raz biore udział w kampanii z trnd . Mam nadzieję, że nie ostatni. Rodzina i znajomi zachwyceni takim testowaniem. Warto spróbować, żeby mieć swoje zdanie

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.