poniedziałek, 12 października 2015

Bransoletki od Lolita Accessories+wyniki małego rozdania.

Witam Was serdecznie moi drodzy dziś pokażę Wam kolejne bransoletki jakie otrzymałam od Lolita Accessories
Bransoletki z resztą tak jak poprzednio pokazywana biżuteria bardzo mi się podobają.Ciekawa jestem czy Wam przypadną do gustu.


Bransoletka nr 1 w kolorach czerni,bieli i złota.Bardzo wygodne zapięcie które ja sama sobie zapinam jedną ręką.Bransoletka wygląda na dość ciężką ale wcale taka nie jest.Wygodnie się nosi i ładnie prezentuje.






Bransoletka nr 2
W kolorach srebra,złota i bieli.Wygląda na lekką i taka też jest.Ładnie się prezentuje i bardzo wygodnie nosi.





Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z baaaardzo szerokim asortymentem biżuterii Lolita Accessories
Dostępne są również ozdoby do włosów,szale,rękawiczki i inne rzeczy więc na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie.


A teraz czas na:


A więc żeby nie przedłużać paczuszka wędruje do:


Kochana musisz zdecydowanie częściej pisać bo lubię Cię czytać :)Zaraz napiszę do Ciebie meila,pozdrawiam





26 komentarzy:

  1. Obie branso są bardzo ładne! Podobają mi się również przez to, że są uniwersalne pod względem kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak.Trzeba przyznać,że Lolita tworzy bardzo ładną biżu :)

      Usuń
  2. ładne są :) a ja niestety nie lubię nosić bransoletek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale na pewno w szerokim asortymencie Lolita znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Wszystkie sliczne ja niebawem też coś o nich napsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki piękne :-) gratulacje dla zwyciescy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)
    Ta pierwsza rzeczywiście ładna jest, taka inna

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga bransoletka bardzo mi się podoba. Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są śliczne :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :*
    A bransoletki ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje;) Dziwny jest ten kursor, to znaczy fajna szminka ale ciężko nią w cokolwiek kliknąć, ale może tylko ja tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cenna uwaga :) Szminka faktycznie fajna ale jutro postaram się zmienić :)

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się ta potrójna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne te bransoletki :) A zwłaszcza ta pierwsza i trzecia :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.