czwartek, 1 października 2015

Cudeńka od Lolita Accessories

Witam Was serdecznie :)
Wczoraj pokazywałam Wam moje nowości w których znalazła się biżuteria od Lolita Accessories Zaprezentuję Wam dzisiaj bransoletkę która dosłownie skradł moje serce i łańcuszek z zawieszką w kształcie serduszka.

Całość składa się z 8 bransoletek.Koraliki są w kolorze bieli,złota a także kilka perłowych i przeźroczyste.Dodatkowo na jednej części jest zawieszka imitująca zegarek.
Całość niezwykle się prezentuje na ręku.Podoba się każdemu. Pasuje założona do luźniejszej kreacji do pracy a także na większe wyjście.Świetnie komponuje się z moim zegarkiem :) Jest to moja ulubiona bransoletka :)







A teraz pokaże Wam łańcuszek z zawieszką w kształcie serca.
Łańcuszek bardzo dobrze imituje złoto.Kolorem szczerze mówiąc nie odbiega od niego. Łańcuszek nie jest za gruby ani za długi-taki delikatny. Serduszko jest białe,opalizujące.Całość bardzo subtelnie się prezentuje ale za to zjawiskowo.Bardzo mi się podoba.Muszę przyznać,że Lolita Accessories stara się bardzo aby trafić w gust każdej kobiety tworząc swoją biżuterię <3





Na dzisiaj wystarczy :) Następnym razem pokażę Wam kolejne z moich cudeniek :)

A co Wy sądzicie o biżuterii Lolita Accessories??

Życzę kolorowych snów,pozdrawiam 


20 komentarzy:

  1. prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wisiorek i bransoletka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymałam podobne bransoletki, a łańcuszek naprawdę śliczny sama może się na niego skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna, dziewczęca bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria. Serduszko prezentuje się bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się naszyjnik, jest delikatny i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek i bransoletka duet idealny :) a i wisiorek pasuje kolorystycznie i przy tym jest tak delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.