piątek, 2 października 2015

Liebster Blog Award

Witam Was serdecznie moi drodzy :) Dziś rano wchodząc na bloga Karoliny dowiedziałam się,że zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Bardzo mnie to cieszy,dziękuję Ci Karolinko za nominację :)

Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi spieszę z wytłumaczeniem:
"Nominacja do Liebsteg Blog Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cie nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga który Cie nominował"


Moje odpowiedzi:
1. Co sprawia Ci najwięcej radości?
Codzienność.To,że mogę spędzać czas ze swoimi bliskimi.Mamy pracę,jesteśmy zdrowi i tym podobne.To jest moja radość.

2. Na jakie kosmetyki wydajesz najwięcej pieniędzy?

Zdecydowanie są to kosmetyki do włosów:)

3. Twój naturalny kolor włosów?

Ciemny blond,nawet mogłabym rzec,że jest to taki jasny brąz.

4. Jaka była Twoja największa makijażowa wpadka?

Nie wiele miałam takich wpadek.Jedyna jaką kojarzę to taka w której szłam na ślub swojej koleżanki.Byłam jej świadkową.W domu zrobiłam sobie śliczny makijaż a jadąc autem strasznie zaczęły szczypać mnie oczy (reakcja alergiczna na krem) ledwo dojechałam.Na miejscu okazało się,że z mojego makijażu zostały tylko ciemne "baty" na policzkach i powiekach:)

5. Co cenisz w innych ludziach?

Szczerość.Niewielu jest ludzi którzy potrafią szczerze wypowiedzieć swoje zdanie.Wydaje mi się,że jest to spowodowane strachem przed odrzuceniem.Ludzie wolą fałszywie słodzić,niż powiedzieć co tak naprawdę myślą.

6. Miałaś okazję, dzięki blogowaniu nawiązać nowe znajomości?

Oczywiście.Takich blogowych znajomości jest kilka ale nikogo nie poznałam osobiście.

7. Czym zajmujesz się poza blogowaniem?

Pracuje oczywiście i wychowuje dwoje dzieci :)

8. Gdybyś mogła wybrać miejsce na Ziemi, gdzie mogłabyś mieszkać, byłoby to...

Nie chciałabym zmieniać miejsca zamieszkania.Mieszkam w małym mieście które lubię ale gdyby był taki mus to chyba była by to Norwegia.

9. Co według Ciebie jest atrybutem kobiecości?

Mózg-niby każda go ma ale mieć a używać to jest różnica.

10. Jesteś dobrym kierowcą?

Hmm..sama nie wiem.Prawo jazdy mam tak naprawdę dopiero od marca.Żadnej kolizji nie spowodowałam więc myślę,że zdecydowanie jestem ostrożnym kierowcą a czy dobrym to ciężko ocenić.

11. Ulubiona bajka z dzieciństwa? 

Smerfy i Muminki <3

Nominuję:
1.kreconowlosaa.blogspot.com
2.ladyinblack69.blogspot.com
3.versatilecorner.blogspot.com
4.lifewithsatisfaction.blogspot.com
5.kosmetykikarolinyx.blogspot.com
6.loczusiowo.blogspot.com
7.kosmetyki-moim-zyciem.blogspot.com
8.wychowujeitestujeszyjetworze-czaruje.blogspot.com
9.lawendowepiora.blogspot.com
10.ujrzecsiebie.blogspot.com
11.n-b-h.blogspot.com

A to są pytania dla Was:
1.Za co lubisz jesień?
2.Jaki masz sposób na umilenie długich jesiennych wieczorów?
3.Najlepsza lektura na jesienny wieczór to..
4.Jakim kolorem mogłabyś opisać siebie?
5.Co skłoniło Cię do pisania bloga?
6.Co najczęściej wywołuje radość na Twojej twarzy?
7.Kawa czy herbata?
8.W jaki sposób lubisz spędzać wolny czas?
9.Czym się zajmujesz poza blogowaniem?
10.Twoja największa wpadka włosowa.
11.Mam słabość do..


Miłej zabawy :)
Pozdrawiam 



12 komentarzy:

  1. Właśnie te blogowe znajomości są najlepsze :) Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła poznać wiele tych osób osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję,może kiedyś będzie okazja :)

      Usuń
  2. Chyba mamy podobne naturalne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. atrybut kobiecości mnie rozbawił... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A jeździsz? Jakie miałaś początki?

      Usuń
    2. jeżdzę sporadycznie... jak chłop lub mama mi dadzą auto... ale chcę sobie kupić własne:)

      Usuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, dałaś się lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie chciałabym zmienić miejsca zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację. Pozwolisz, że odpowiem tutaj.
    1.Za co lubisz jesień?
    Za piękne kolory, za to, że jest już trochę chłodniej (nie znoszę upałów). Jesień dobrze mi siękojarzy, bo jesienią zapadały najważniejsze dla mnie decyzje (jak narazie wszystkie prawidłowe :-) )

    2.Jaki masz sposób na umilenie długich jesiennych wieczorów?
    Muzyka, ciepła herbata, kocyk i mój Małżonek.

    3.Najlepsza lektura na jesienny wieczór to..
    ..czytanie innych blogów :-)

    4.Jakim kolorem mogłabyś opisać siebie?
    Czerwony.

    5.Co skłoniło Cię do pisania bloga?
    Trochę wolnego czasu i chęc podzielenia się swoim zdaniem z innymi.

    6.Co najczęściej wywołuje radość na Twojej twarzy?
    Małe zwierzęta, nowe kosmetyki :-) spełnione marzenia.

    7.Kawa czy herbata?
    Zdecydowanie herbata.

    8.W jaki sposób lubisz spędzać wolny czas?
    Wszystko zależy od nastroju. Nie mam jednego uniwersalnego sposobu na spędzanie czasu.

    9.Czym się zajmujesz poza blogowaniem?
    Poszukiwaniem nowej, lepszej pracy. Poza tym zajmuję się też domem.

    10.Twoja największa wpadka włosowa.
    Moje pierwsze prostowanie włosów byle jaką prostownicą. Popalone końcówki, poparzone palce :-)

    11.Mam słabość do..
    Czekolady, arbuza i kokosowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.