środa, 7 października 2015

Marion 14-dniowa terapia wzmacniająca

Witam Was serdecznie.Ostatnio obiecywałam Wam,że post na temat tych "cudownych" ampułek się pojawi no i jest.

Co o nich sądzę?Jak się sprawdziły?
Zapraszam do czytania.



Informacja od producenta:
Ampułki do włosów to połączenie silnie skoncentrowanych roślinnych ekstraktów, witamin oraz innowacyjnych technologii, które dobrano tak, aby przywrócić włosom zdrowy wygląd i naturalny blask. Terapia odżywia, wzmacnia włosy wraz z cebulkami włosowymi oraz zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów i stymuluje ich wzrost i dotlenienie. 


Skład: Aqua, Trimethylsilyaodimethicon e, C11-15 Pareth - S, C11-15 Pareth - 9, Polyquaternium - 70, Dipropylene Glycol, Niacinamide, Coceth - 7, PPG-1-PPG- 9 Lauryl Glycol, Ether PEG-40 Hydrogenaled Castor Oil, Glycerin, Hydrolyzed Cerafonia Silica Seed Extract, Zea Mays Starch, Polyquaternium - 37 Propylene Glycol, Rozmarinus Officinalis Leaf Extract, Chamommila Recitita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Laminum Album Exctract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinalis Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Lemon Peel Extract, Hedera Hefix Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parafum, Allathonin, Polysorbate 20, Pantenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl, Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflaronoids, Biotin, Pyridoxin HCI, Methylisothiazolinane, Linalool, Linonene, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-cyclonexene, Carboxaldehyde, Citronellol, Geraniol, Citric Acid, Triethanolamine, CI 42090, CI 19140. 

Opakowanie:ampułki dostajemy w kartonowym pudełeczku.W środku znajduje się 5 ampułek po 7 ml.Ampułki można po otwarciu zamknąć ponownie odwrotną częścią koreczka dodatkowo są transparentne więc można kontrolować zużycie.Jedna ampułka wystarcza mi na 2-3 użycia.



Zapach i konsystencja:zapach jest przyjemny,taki kwiatowo słodki ale na włosach się nie utrzymuje.Konsystencja jest rzadka,lejąca się,nie tłusta.Po użyciu dłonie się kleją ale na włosach nic takiego się nie dzieje.



Moja opinia:ampułki mają odpowiednią konsystencję,ładnie pachną,są wydajne.Nie obciążyły moich włosów,dodam,że nakładałam je tylko od połowy długości.I to by było na tyle.Nic z moimi włosami nie zrobiły a już na pewno nie wzmocniły,nakładane bez żadnej odżywki nie ułatwiały nawet rozczesywania.Czytałam wiele pochlebnych opinii na ich temat a u mnie się zupełnie nie sprawdziły :/ Nie polecam Wam i sama już ich więcej nie kupię.


Pozdrawiam 





14 komentarzy:

  1. Dlatego właśnie nie lubię produktów Marion, totalnie sie u mnie nie sprawdzają, więc Twoja opinia mnie nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię markę Marion :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. też słyszałam o nich, że bubbel :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je ciągle w szafce, ale widzę, że oddam mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich jeszcze. Chociaż kuszą mnie, może lepiej by się sprawdziły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, dla mnie rewelacja. Niedrogie ampułki a działają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ampułki z Alan Jey i były super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam też jakieś ampułki z Mariona i to zużyłam chyba z 3-4 opakowania i nic...zero jakiegokolwiek efektu;/

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.