niedziela, 4 października 2015

Nicole Cosmetics woda perfumowana-moja opinia.


Kochani,witam Was serdecznie.Jakiś czas temu dostałam do przetestowania,tak jak pewnie spora część z Was,wodę perfumowaną Nicole dzięki trustedcosmetics.pl

Myślę,że przetestowałam ją na tyle aby móc rzetelnie ją ocenić.






Zapach  który wybrałam to Nicole 015 (grupa: kwiatowe) to esencja zapachowa, w której łączy się: rozmaryn, kolendra, ambra, mandarynka, jałowiec, paczula, estragon, szałwia, drzewo sandałowe, mięta, geranium bourbon, piżmo, bergamotka, róża, wanilia.

Powiem Wam szczerze,że wybierając zapach i sugerując się tylko nutami zapachowymi niestety źle trafiłam.
Zapach jest absolutnie nie mój ale nie będę go z tego powodu negatywnie oceniać.

Zacznijmy od opakowania:buteleczka jest wykonana z matowego szkła,można śledzić zużycie.Jak widać opakowanie jest proste ale bardzo mi się podoba.Czarny korek na którym znajduje się mała naklejka z numerkiem.Korek dobrze się trzyma,łatwo się zdejmuje.Atomizer rozpyla odpowiednią ilość wody.Nic nie przecieka.
Z tyłu znajduje się naklejka z podstawowymi informacjami.
Buteleczka o pojemności zmieści się nawet w malutkiej torebce.





Moja opinia:zapach 015 który do mnie trafił jest bardzo intensywny i powiedziałabym nawet,że chyba bardziej męski niż damski.W pewnym momencie nawet przyszło mi do głowy,że ktoś się chyba pomylił ale nie..to nie żadna pomyłka.Jeżeli miałabym ten zapach z czymś porównać to najbardziej pasuje mi wcierka do włosów "Jantar" 
Zapach jak na wodę za cenę niewygórowaną nie śmierdzi żadnym alkoholem zaraz po pryśnięciu jak to jest w przypadku tanich wód.Ich trwałość bardzo mnie zaskoczyła.Na skórze słabną po ok 4 godzinach a na ubraniach po ok 5-6h.Opakowanie jest bardzo poręczne,zmieści się do każdej torebki a jeżeli ma się ochotę mozna sobie zakupić większe,ponieważ Nicole ma w swojej ofercie różne pojemności.Perfumy które mam oddam komuś,komu będą się podobały ale jeżeli tylko będę miała możliwość powąchać przed zakupem na pewno kupię.Myślę,że warto a nawet jestem pewna,że warto.
Zdecydowanie mogę je Wam polecić.




A Wy używałyście wody perfumowanej Nicole? Co o niej sądzicie?



Wodę testowałam dzięki trustedcosmetics.pl



Fakt iż otrzymałam produkt za darmo nie ma wpływu na moją opinię.


Pozdrawiam 




11 komentarzy:

  1. O takie perfumy wpadające w męskie to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale wpadające a nie pachnące jak męskie a te zdecydowanie takie są :)

      Usuń
  2. Perfumy Nicole są świetne jak na tą cenę. Również miałam okazję testować, tylko inny nr. Szkoda, że zapach nietrafiony, ale może komuś ze znajomych przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż. Bywa, mam nadzieję, że komuś innemu się spodobają :)

      Usuń
  3. nie miałam nigdy perfum z tej firmy:D obecnie lubuję się w Mochino Light Clouds:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden z takich flakoników :]

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam, ale idealna do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden zapach tej marki i jestem bardzo zadowolona, choć ich trwałość pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale zapach mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testuję właśnie inny damski nr 90, też z zapachem nie trafiłam ale oddam komuś a sobie kupię inne tej firmy, może mi przypadną do gustu, firma jest ciekawa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.