czwartek, 8 października 2015

Odżywka Garnier Fructis Oli Repair 3

 Witam Was serdecznie moi drodzy w ten późny czwartkowy wieczór.Ostatnio w poście o mojej wrześniowej pielęgnacji włosów pokazywałam Wam odżywkę Garniera.Wczoraj zużyłam resztkę więc dziś napiszę o niej co nie co :)



200 ml ok 12 zł



Tutaj kilka słów od producenta:



Opakowanie i otwarcie:tuba o pojemności 200 ml,utrzymana w dość intensywnym,żółtym kolorze,stawiana "do góry nogami" Otwarcie typu"klik" dobrze się otwiera i zamyka.Otworek jest odpowiedniej wielkości więc wyleci nam tyle ile chcemy.Problem jest z wydostaniem resztki ponieważ opakowanie jest dość twarde i sztywne.Ja je poprostu rozcięłam.





Konsystencja i zapach:odżywka ma dość gęstą,sztywną i kremową konsystencję.Dobrze rozprowadza się na włosach,nie spływa.Zapach jest bardzo przyjemny,nie drażniący.




Moja opinia: odżywki zaczęłam używać równocześnie z olejem Khadi i wiem,że olej na pewno poprawił kondycję włosów ale stosowany z odżywką mógł przyćmić jej dobroczynne działanie na włosy jeżeli nawet takowe było. Kosmetyk nie obciążył moich włosów,ułatwił rozczesywanie i nie spowodował spustoszenia na moim skalpie.Włosy się po niej bardzo dobrze rozczesują,nie elektryzują ani nie puszą.Odżywka jest też bardzo wydajna no i to chyba będzie na tyle.Włosy są odbudowane,miękkie,lśniące i odżywione ale sama nie wiem czy to zasługa odżywki czy oleju???
Na pewno dam jej jeszcze szansę i wypróbuję za jakiś czas.Czy polecam? Sama nie wiem.


A wy używałyście?
Co o niej sądzicie?

Pozdrawiam 




15 komentarzy:

  1. Niestety nie przepadam za Garnierem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mogę używać produktów do pielęgnacji włosów z tej linii, po każdym mam mega łupież :(

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko sięgam po produkty do włosów z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś uwielbiałam Fructis'a. Teraz niestety już mniej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tej, ale obecnie używam innej odzywki z Garnier :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z 3 dni temu czytałam opinię innej blogerki. Nie była ona zadowolona z tej odzywki po krótkim czasie stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie ! Moje włosy potrzebują wygładzenia, a pomoc w rozczesywaniu również mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie kosmetyki Garnier z serii Fructis, za ich cudowne zapachy.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.