sobota, 10 października 2015

Szampon Khadi Rose-cena adekwatna do jakości.








Witam Was serdecznie :)

Szampon Khadi "chodził" za mną od czasu kiedy zaczęłam używać olejku tej samej firmy w którym się dosłownie zakochałam.
Podzielę się z Wami swoją opinią na temat szamponu Khadi.Czy się polubiliśmy?Czy wart jest swojej ceny?
Zapraszam do czytania.


 210 ml 53 zł można zakupić na Triny.pl






Opis i skład są ze strony Triny.pl


Receptura szamponu, oparta na naturalnych składnikach i ajurwedyjskich ziołach, zapewnia optymalną pielęgnację włosom, które wymagają nawilżenia, odżywienia i regeneracji. Doskonale sprawdza się w pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych koloryzacją oraz stylizacją z użyciem suszarki, czy prostownicy. Róża zapobiega przesuszaniu się włosów i utracie przez nie wilgoci.Hibiskus i lukrecja odżywiają włosy, a amla wspaniale je wzmacnia, dodaje miękkości i blasku. W delikatny, ale skuteczny sposób oczyszczają skórę głowy. Lodhar zapobiega stanom  zapalnym i podrażnieniom skóry głowy. Odżywczy olejek z kwiatu pomarańczy pozostawia na włosach przyjemny zapach.


Działanie:

- chroni włosy przed utratą wilgoci
- wzmacnia włosy od cebulek aż po same końce
- dodaje miękkości i blasku
- chroni skórę głowy przed podrażnieniami
- dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy

Zalety:

- certyfikat BDIH
- nie zawiera SLS, SLES, parabenów, glikoli, silikonów
- aromatyzowany naturalnym, esencjonalnym olejkiem eterycznym z kwiatów pomarańczy
- idealny do zmywania olejów i codziennego mycia włosów
- przeznaczony do pielęgnacji suchych i zniszczonych włosów

Skład: Aqua • Coco Glucoside • Lauryl Glucoside •  Glycerin • Sodium PCA • Syzygium Cumini (Jamun) • Citric Acid • Sodium Cocoyl Glutamate • Rosa Damascena (Rose) • Vetiver Zizanioides • Glycyrrhiza Glabra (Süßholz) • Hibiscus Rosa Sinensis (Hibiskus) • Symplocos Racemosa (Lodhra) • Aloe Barbadensis Gel (Aloe Vera) • Coco Glucoside & Glyceryl Oleate • Emblica Officinalis (Amla) • Acacia Concinna (Shikakai) • Sapindus Mukurossi (Reetha) • Citrus Aurantium Essential Oil • Hydrolysed Wheat Protein (Weizenprotein) • Hydrolysed Sweet Almond Protein (Mandelprotein) • Squalane • Ceramide • Oryza Sativa Oil • Xanthan gum • Zinc PCA • Sodium Levulinate & Potassium Sorbate  • Azadirachta Indica Oil • Citral*, Geraniol*, Farnesol*, Linalool*, Limonene*
*z naturalnych olejków eterycznych


Szampon został wyprodukowany w Indiach i posiada certyfikat BDIH.Oznacza to,że został wyprodukowany z naturalnych surowców z ekologicznych upraw.
Kochani,chyba grzechem byłoby nie sprawdzenie tego-jak informuje producent-idealnego składu.I okazuje się,że jest on naprawde fajny.W składzie znajdziemy,całkiem wysoko,róże,lukrecję i hibiskus.Są także olejki np z miodły indyjskiej,otrąb ryżowych i emolienty.Proteiny z pszenicy i słodkich migdałów a substancje myjące są delikatne-nie jakieś agresywne detergenty.



Opakowanie i otwarcie:szampon dostajemy zapakowany w elegancki kartonik z orientalnymi detalami.Buteleczka jest równie ładna.Utrzymana w kolorze czerwonym o pojemności 210 ml.Jest dość ciemna i dookoła oklejona więc ciężko jest sprawdzić ilość kosmetyku ale nie jest to niemożliwe.Otwarcie typu press bez problemu można otworzyć i zamknąć jedną ręką.Odpowiedniej wielkości otworek dozuje pożądaną ilość kosmetyku.Jeżeli mamy ochotę to korek można całkiem odkręcić.Na kartoniku znajdziemy informacje o produkcie i skład.














Konsystencja i zapach:szampon ma dość rzadką,lejącą się konsystencję,koloru jasnobrązowego. Ostrożnie trzeba nakładać na włosy aby nie porozlewać.Szkoda marnować tak ekskluzywny specyfik :)Szampon pieni się dość słabo więc zwolenniczki szamponów pieniących się mocno,mogą być zawiedzione.Nie oznacza to jednak,że szampon gorzej radzi sobie z domyciem czupryny.
Zapach jest dość specyficzny,taki ziołowy,lekko słodki,na pewno nie jest to zapach różany a szczerze mówiąc takiego się spodziewałam.Jest dość intensywny,na włosach czuć go na drugi dzień.Mi osobiście bardzo odpowiada.Że się tak wyrażę-czuć w nim tą naturalność.







Moja opinia:zacznę od minusów bo tych jest wyjątkowo mało.Jedyna niespełniona obietnica producenta jest taka,że szampon miał radzić sobie ze zmywaniem olejków z włosów.Jeżeli na to liczycie to niestety Was rozczaruję.Szampon z olejem absolutnie sobie nie poradził ale znalazłam na to swój sposób:przed myciem naolejowanych włosów moczę czuprynę i nakładam sporą ilość odżywki lub maski na ok 20 minut.Staram się wmasować odżywkę tak aby choć odrobinę połączyła się z olejem.Po tym można użyć nawet małej ilości szamponu aby dobrze domyć włosy i skórę głowy,co zdecydowanie zwiększa wydajność kosmetyku.Szampon słabo się pieni,mi osobiście to wcale nie przeszkadza,świadczy to o tym,że do jego produkcji zostały faktycznie użyte najlepsze składniki a nie sztuczne,agresywne detergenty.Już podczas mycia czuć taką sztywność włosów które po wyschnięciu lepiej się układają.Dobrze domywa zarówno włosy jak i skórę głowy.Moje dotąd suche i zniszczone rozjaśnianiem włosy bardzo polubiły się ze składem tego szamponu.Kosmetyk nie obciąża włosów,nie wysusza ani włosów ani skóry głowy.Włosy są dociążone,miękkie i sypkie.Mogę nawet nie używać odżywki po myciu i nie mam żadnego problemu z rozczesaniem strąków.Szampon ich nie plącze.Jedyne nad czym ubolewam to jest właśnie cena.Gdyby buteleczka kosztowała 20-30 zł to na pewno kilka stało by na mojej półce i nie zamieniłabym go już na żaden inny a tak niestety mogę sobie na niego pozwolić raz na jakiś czas.Choć muszę przyznać,że kosmetyk wart jest swojej ceny i uwagi chociażby ze względu na skład.Coraz bardziej lubię te "Indyjskie cuda" Skradają moje serce i zawartość portfela ale są tego warte.
Dostępnych jest kilka wersji w sklepie Triny.plZakupy zrobiłam tam szybko,produkty są fajnie opisane i szybko dostarczone :

KHADI - SZAMPON DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ Z NUTGRASS I KURKUMĄ

KHADI - PRZECIWŁUPIEŻOWY SZAMPON DO WŁOSÓW Z NEEM I ROZMARYNEM

KHADI - DELIKATNY SZAMPON DO WŁOSÓW Z HIBISKUSEM I LAWENDĄ

KHADI - WZMACNIAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW Z AMLĄ I YLANG-YLANG




Ja osobiście zamierzam przetestować również wersję z lawendą <3
A wy lubicie indyjskie kosmetyki?
Znacie szampony Khadi?

Pozdrawiam 








19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A do tego bardzo trwałe.Po mimo wilgoci naklejka nawet się nie pomarszczyła.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy produkt jednak trszokę drogii jak na szampon ;)
    ZAPRASZAM KLIKNIJ
    obserwuje i serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale myślę,że cena jest usprawiedliwiona chociażby z uwagi na skład.

      Usuń
  3. Świetnie wyglląda... ale ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy indyjskich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo luksusowo ;))
    miałam okazję używać już indyjskich kosmetyków i nigdy mnie nie zawiodły

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy szampon. A opakowanie takie dziewczyńskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu taki drogi :(! Wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym szamponie ale jeszcze nie miałam okazji używać go na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przyjemniaczek, nie miałam nigdy okazji stosować produktów Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam.Zdecydowanie warte są naszej uwagi :)

      Usuń
  10. A mnie jakoś nie kuszą te szampony. Może dlatego, że moje wosy nie bardzo się lubią z naturalną pielęgnacją...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten szampon :) Co do olejowania skalpu - ja to robię dwa razy na tydzień, zmywam oleje wpierw ciepłą wodą, potem dwa razy myję szamponem - na chwilę obecną mam joanne z olejem arganowym - widziałaś ją u mnie, potem odrobina odżywki na parę sekund i zmywać znów letnią wodą, a na koniec przepłukuję włosy wodą z octem. Zmywam zawsze całyolej z głowy i włosów. Możesz również kupić najtańszy szampon ziołowy w typie trzy zioła i pierwsze mycie włosów po olejowaniu robić nim, powinno zmyć trochę oleju a potem drugie mycie normalnym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli dla moich suchych włosów byłby bardzo dobry ale ciekawe jakby zareagowała moja wrażliwa sko ra głowy? Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.